Sommarkläder

Jag har FÖR mycket sommarkläder!
Detta år har jag handlat sommarkläder för TUSENLAPPAR och inte ens hälften har jag kunnat använda. Detta suger! Kan den j*vla sommaren komma snart?!?
I tre dagar har det sagts att sommaren kommer på söndag och det får vi ju hoppas på då!
Jag kanske ska åka iväg på en weekend innan Augusti till antingen London eller Barcelona tillsammans med min underbara mamma. Sen i augusti/september ska vi åka till turkiet, men dessa två resorna blir som sagt sista minuten om det nu blir av. Sen den 27 november åker jag tillbaka till Egypten! Denna gång följer även min kärlek med :)
Förhoppningsvis kan jag få användning utav mina fina sommarkläder när jag åker utomlands :)















En del av vad jag har använt denna "sommaren", som jag lyckats få på bild.
Vill ni att jag ska visa dagens outfit? tyck gärna till :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Guud vad snyggt det linnet med öppen rygg va! :)

2012-07-20 @ 14:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0