Hellu!

Idag är det fredag och nu ör det inte många dagar kvar utav min semester. Jag går på igen på måndag..

I morse blev jag väckt kl 8 av mamma och Mats som bara skulle berätta att de skulle åka. Sen kunde jag inte somna om så jag satte igång med att städa lite grann :) Vid 10 tiden kom min syster hit så följde jag med henne till sin läkare och därefter gick vi en runda i stan. Jag fick även lämnat in några foton till framkallning, så på måndag kl 12 får jag hämta mina foton!

Om en stund kommer min prinsessa Ronja hit till mig så ska vi antingen hyra film och mysa eller så ska vi dricka lite vin, för i morgon åker hon till Gotland och är borta en hel vecka :(

Jag har inte så mycket mer att berätta faktiskt. Så det var nog det hele :)

Ha en fin dag mina kära läsare ! ♥


Min älskade bebis


Ignorera mig, spec ansiktet. Tänkte bara visa min lilla älskling hur mysig han är ♥
Bilderna har inget med inlägget att göra, men jag kommer sakna mina vovvar under helgen de kommer vara borta :(


Kommentarer
Postat av: syster

min söta bebis

2012-07-20 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0