5 dagar kvar

Hej hej!

Det var ett ganska bra tag sedan.
Jag har inte haft så mycket för mig, jag har snart varit ledig i två veckor från jobb och jag har inte gjort ett piss under min semester känns det som.
Jag har iaf börjat läsa upp min engelska, så om ett litet tag ska jag boka in mig för tenta på komvux. 
Jag har även börjat läsa lite teori till mitt körkort, jag vill ha det NU NU NU! Men det kommer ta tid, för det fattas pengar till körlektioner och mamma är omöjlig att övningsköra med, (fast vi har gått en handledarkurs, så jag får ju köra med henne).

Jag har mått riktikgt dåligt nu ett ganska bra tag iaf, alltså RIKTIGT dålig! Och det känns som om ingenting kommer bli bättre. Jag vill inte berätta för alla vad som har hänt men jag kan säga att jag har inte blivit sjuk eller något. Så jag har sovit hos min kusin i nästan två veckor, inte var dag, men var varannan. Och det har varit rätt skönt. Hon har varit en bra person som har lyssnat och prata med. Jag är iaf så trött på all jävla skit. Jag har gjort allt jag kunnat men från andra sidan så rörs intge en fena.

Slut snackat om det, jag orkar inte lägga mer energi på detta.

Just nu håller jag iaf på med att tvätta, och Mats hänger upp min vägghylla så att jag sedan kan få i ordning i mitt rum. Efter det ska jag mamma och Mats käka pizza.
Sen händer nog inte så mycket mer idag.
I morgon ska jag njuta av min lediga dag, sen på lördag ska jag på kalas till min lillebror som fyller hela 18 år.
På tal om födelsedagar så fyller jag år på tisdag och då blir jag 20, synd bara att inte min älskade flicka inte kan komma då hon ska på cobra-tur med sin käre pappa. Vi får helt enkelt ta och fira mig en annan dag :)



En dag förra veckan när jag, mamma, Sara, Mats och Carl var på Bon bon land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0