43 min kvar

Godkväll!

Igår vart jag, Vladan, Farmor, och min bror och spelade bilbingo i Dalby. Farmor vann 50 kronor, men fortfarande låg hon minus, för hon köpte ju brickor för flera hundralappar. Vladan tyckte det var superspännande iaf (första gången för han). Jag hade riktigt kul iaf.


Igår på väg hem från Dalby.

I morse var jag på engelska-kurs, men vi skrev av mig därifrån, för att jag ska i stället plugga distance.
Nu kör jag stenhårt på jobb, träning och körkort i stället, för plugg i engelska tre dar i veckan..
Efter min engelska sprang jag och hämtade ut mina foton som jag har framkallat. Och sedan gick jag hem och la mig en stund. När jag sedan vaknat igen gjorde jag mig i ordning för jobb. Kom hem för ca 2 timmar sedan och har redan lagt mig i sängen för att sova en gång ikväll, MEN jag kan inte somna.. vet inte om det är för att jag fyller 20 ÅR om 43 minuter. Det måste nog vara det! Varför jag ville lägga mig så tidigt är för att jag ska upp kl 7 i morgon bitti för att åka och handla med mamma.

Ähh, nu ska jag ge det en chans till. Hoppas att jag somnar nu då!

Glöm inte att gratta mig nu då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0