Mat

Jag ståt i köket och lagar mat nu. Jag kom på en sak då...

-Jag har bott i denna lägenheten i tre månader i morgon och jag har endast lagat mat 5 gånger. 3 gånger tacos (ena gången nu), 1 gång falukorv med macaroner och 1 gång nudlar.

-Jag har aldrig diskat i denna nya lägenheten. Jag är inte van vid att leva utan diskmaskin.

- Jag har tvättat i tvättstugan i den här nya lägenheten 3 gånger. Två av gångerna var innan jag skulle till Egypten och en av gångerna var i fredags när jag skulle tvätta svarta jeans för att ha på jobb och på middagen på kvällen.

Helt otroligt. Det är ju tur att jag har mamma och moster. Men jag kanske skulle testa på disksvampen en dag :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Då vet vi vad du ska göra resten av veckan ;)

2012-04-02 @ 19:22:34
URL: http://jessikaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0