Myskväll med mamma

Hej hej

Har inte haft ork till att skriva idag.
Efter skolan idag cyklade jag hem och tog det lugnt, sedan åkte jag och köpte massa godis haha.
När jag kom hem stack jag och mamma och köpte pizza och hyrde 3 filmer.
Så jag har bara haft myskväll med mamma hela kvällen, eller ja hon somnade efter en film haha.
Nu är jag skit trött... Funderar på att duscha och sen gå och lägga mig? I morgon är det lördag och min kusin Anja ska ha kalas, hon fyller 4 år på måndag :) Ska nog färga mitt hår i morgon också, i måndags när jag slingade det så blev det typ guld-blont-brunt-oranget, lite cool-snyggt sådör, men det ska ju vara blont... Bara för att jag köpte H&M´s hårfärg, jag använder ju annars MOOD som jag för övrigt tycker är bra, så nu har jag (eller min syster) köpt två olika MOOD hårfärger till mig. Hoppas på bättre resultat i morgon :)

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0